Visuel identitet
Det visuelle udtryk er afgørende for, om din målgruppe kan huske jer, jeres produkt og jeres værdi. Vi kan hjælpe helt fra de indledende tanker om, hvad et gennemarbejdet visuelt udtryk kan gøre for jer, til design fasen og slutteligt implementeringen på alle jeres kanaler.
Vi har mange års erfaring med at skabe nye visuelle udtryk til vores kunder i form af f.eks. nye logoer, websites, pressemateriale osv. For os handler det om at skabe en visuelt identitet som passer til jer, jeres produkt og jeres målgruppe.
Mascus - En ny visuel identitet
En af de kunder vi har hjulpet, med at skabe en stærk genkendelighed og en gennemgående rød tråd, er online markedspladsen for maskiner, Mascus. Mascus havde et ønske om at få et mere nutidigt og stilrent udseende.
Vi hjalp dem med at re-designe hele deres visuelle udtryk på både deres hjemmeside, på tryk og på alt salgsmateriale. Resultatet blev en ny og stærkere visuel identitet, som tog udgangspunkt i deres eksisterende brandfarver og ordlyd.
Mascus' tidligere udtryk til venstre, og den nye visuelle identitet til højre: