Partnerskaber
Bliv afsender på LandbrugsMediernes aktiviteter såsom redaktionelle temaer, kåringer og events. Derved kan du nå potentielle og eksisterende kunder gennem nye kanaler.
Hvert år afholder LandbrugsMedierne forskellige arrangementer og udgiver special temaer såsom Skyd Høsten, Årets Unge Landmand og Fremtidens Landmand. Gennem disse hylder vi dygtige, innovative og dedikerede landmænd sammen med vores partnere. Som partner bliver du afsender på disse budskaber, og du når dermed en stor del af de danske landmænd. Partnerskaberne kan tilpasses, så de passer til netop dit budget.
En af de organisationer, som vi har hjulpet gennem et partnerskab, er Gjensidige. Gjensidige ønskede at komme tættere på de danske landmænd gennem en hyldest-kampagne.
I samarbejde med LandbrugsMedierne blev Gjensidige i 2014 hovedsponsor på konceptet Skyd Høsten. Skyd Høsten er en kampagne, som løber fra medio juni til primo september alt afhængigt af høsten. I denne periode kan danske landmænd og deres familie og venner, indsende deres bedste øjeblikke fra høsten i form af billeder eller videoer. Læs mere om Skyd Høsten ved at klikke her.