Analyser
Fanger din annonce eller brand landmandens opmærksomhed? Få lavet en analyse af dine annoncer, dit brand eller din kampagne og bliv klogere på, om dit materiale eller brand fungerer.
Brand- og kampagneanalyse
Er du i tvivl om hvordan din målgruppe opfatter dit brand eller dit produkt? Så kan en brand- eller kampagneanalyse give god mening. Analysen er et stærk redskab til at se hvilke produkter du adskiller dig fra dine konkurrenter på, samt hvor din virksomhed kan forbedre sig. I vælger selv hvilke parametre i vil måles på.
Der laves typisk en måling af opfattelsen i markedet før og efter en indsats, f.eks. en kampagne. Analysen er derfor et god værktøj til at måle om kampagne har været effektiv i forhold til f.eks. at ændre målgruppens opfattelse.
Annonce- og bannertest
Som annoncør i LandbrugsAvisen eller på landbrugsavisen.dk, har du mulighed for at få testet dit annoncemateriale. Dit annoncemateriale sendes til LandbrugsMediernes landmandspanel på over 1500 personer, der giver en vurdering af, hvilken effekt annoncen eller banneret har haft på dem. Derefter får du en rapport, der giver indblik hvor dit materiale fungere, og hvor det ikke fungerer. Desuden får du forslag til, hvordan du kan forbedre dit annoncemateriale.
Pretest
Inden du vælger at lægge en masse penge i markedsføring af dit produkt, kan det være en god idé at teste din annonce. Med en pretest sendes dit annoncemateriale ud til LandbrugsMedierne landmandspanel, hvor det på denne måde er muligt, at teste hvad landmanden synes om det annoncemateriale du har fået produceret.
På denne måde kan du teste hvilket materiale der er mest effektivt, inden du sender det ud. Dette sparer dig for penge og gør dine chancer for at nå landmanden endnu større.